Sunplex AB toimitusehdot
Olemme Solarplexius-alueella sitoutuneita asiakkaisiimme näinä haastavina aikoina.
Kaikkia toimituksiamme käsitellään normaalin aikataulun puitteissa. Jää kotiin. Pysy turvassa

Sunplex AB:n toimitusehdot

 

Yritystiedot

Sunplex AB
Jägarvallsvägen 11
58422 97 LINKÖPING
ly-tunnus 556556-9802
+46 (0)13 870 41

Asiakaspalvelun aukioloajat

Ma-pe klo 08.00 - 17.00

Hinta ja toimitus

Kaikkiin hintoihin sisältyvät verot ja toimituskulut. Voit maksaa kortilla, Paypal-palvelulla tai ennakomaksulla.


Maksu

Luottokortilla maksat turvallisesti verkossa suoraan tilauksen jälkeen. Payex välittää maksusi turvallisesti salattuna tiukkojen pankkisäännösten mukaisesti. Korttitietosi lähetetään suoraan pankkiin, eikä niitä voi lukea kukaan muu kuin oma pankkisi. Korttimaksusta ei veloiteta ylimääräisiä kuluja.

Takaisinosto ja katumisoikeus

Etämyyntilain mukaan asiakkaalla on aina oikeus muuttaa mieltään, palauttaa ostos (14 päivän kuluessa) ja saada rahansa takaisin. Palautettavan tavaran on oltava käyttämätön. Asiakkaalle ei makseta hyvitystä, jos tavaraa on käytetty. Täytä seuraava  palautuslippu niin lähetämme sinulle palautustoimitusohjeet. Maksamme toimituskulut ja toimitamme sinulle osoitekortin.

Toimitus

Toimitus tapahtuu tavallisesti seuraavana arkipäivänä.

Noutamaton paketti

ennakomaksulla lähetetystä paketista, jota ei noudeta, peritään 250 kruunua.

Klarnan maksutavat

Yhdessä Klarna Bank AB:n (julk.) kanssa (päätoimipaikan osoite Sveavägen 46, 111 34 Tukholma, Ruotsi) tarjoamme seuraavia maksutapoja, joissa maksu tehdään suoraan Klarnalle:
•Lasku: maksuaika on 14 vuorokautta tuotteiden toimituksesta. Klarna-laskun ehdot ovat saatavilla täällä .
•Joustava erämaksu: voit maksaa ostoksesi joustavasti kuukausierissä, joiden suuruus on vähintään 1/100 velan määrästä (kuitenkin aina vähintään 5,00 EUR mukaan lukien korko jäljellä olevalle velalle).
•Kiinteä erämaksu: voit valita kassalla eri kuukausierävaihtoehdoista. Erät pienenevät kuukausittain sitä mukaa, kun maksamatta oleva luottosumma pienenee.
•Kampanjalasku: jos oston yhteydessä on tarjottu mahdollisuutta pidennettyyn 1–3 kuukauden maksuaikaan aloitusmaksua vastaan (esim. “Osta nyt, maksa helmikuussa”), voit maksaa ostokset kampanjalaskun ehtojen mukaisesti.
•Joustavan erämaksun, kiinteän erämaksun ja kampanjalaskun ehdot löydät täältä ja vakiomuotoiset eurooppalaiset kuluttajaluottotiedot täältä .


Löydät lisätietoa Klarnasta täältä ja Klarnan käyttöehdot täältä . Klarna käsittelee henkilötietojasi soveltuvan lainsäädännön ja Klarnan tietosuojaselosteen mukaisesti.

Reklamaatio

Asiakkaan tulee tarkistaa toimituksen vastaanottaessaan, että se on oikea ja virheetön. Reklamaatiotapauksissa asiakkaan on otettava yhteyttä reklamaatio-osastoomme puhelimitse numeroon 0753263478 tai täyttämällä seuraava  palautuslippu niin lähetämme sinulle reklamaation palautustoimitusohjeet.

Kuljetuksessa vaurioituneet tavarat

Kuljetusvaurioista on ilmoitettava heti kuljetusyhtiölle ja Sunplexille. Tarkista toimituksen vastaanottaessasi, että kollien määrä vastaa toimitusasiakirjoja ja että kaikki tavarat ovat ehjiä.

Henkilökohtaisten tietojen käsittely

Sunplex AB ei koskaan jaa asiakkaan henkilökohtaisia tietoja kolmansille osapuolille, mutta voi käyttää niitä tarjouksia ja vastaavia koskevien mainosten lähettämiseen asiakkaalle. Asiakkaalla on kuitenkin aina oikeus kieltäytyä tällaisista mainoksista ja halutessaan oikeus pyytää poistamaan tietonsa tietokannastamme.